Тренди подорожей 2020

Тренди подорожей 2020

Business + leisure = bleisure

Туристичний тренд, який набув неабиякої популярності протягом останніх кількох років, — це поєднання бізнес-поїздок із відпочинком. Стандартна схема bleisure — це продовження бізнес-подорожі на кілька днів, протягом яких можна розслабитися і сповна насолодитися принадами міста. За дослідженням компанії Avis Car Rental, bleisure практикують 87 % усіх бізнес-мандрівників. Та й організатори провідних заходів нині намагаються вибудувати розклад конференцій чи галузевих виставок таким чином, щоб у людей залишився час на відвідини музею, прогулянку чи похід до театру.

Slow-тревел

Римський імператор Август любив повторювати фразу — «Поспішай повільно». Натомість девізом багатьох сучасних мандрівників є «Відпочивай повільно». Жодного поспіху та біганини в намаганні побачити й встигнути все. Спробуйте перебрати темп життя і звички місцевого населення, поцікавтеся культурою та традиціями. Відчуйте місцевий колорит, сидячи на відкритій терасі кав’ярні й спостерігаючи за перехожими. Зустрічайте схід сонця на пляжі маленького селища якнайдалі від цивілізації. Милуйтеся деталями, вивчайте околиці на велосипеді, знайдіть свою улюблену страву й навчіться її готувати. Просто розслабтеся і насолоджуйтеся життям!

Подорожі наодинці

Колективні подорожі поступово здають свої позиції, натомість зростає кількість мандрівників, які не потребують супутників у пізнанні світу. Можливість самому задавати темп і напрямки, не залежати від чиїхось уподобань чи настрою, ухвалювати спонтанні рішення та змінювати маршрути на власний розсуд — безсумнівні переваги таких мандрівок. Якщо ж соло-туристові раптом захочеться компанії, її завжди можна знайти як серед місцевих, так і серед інших любителів подорожей. За дослідженням компанії Travel Leaders Group, 36 % респондентів планують щонайменше одну мандрівку наодинці найближчим часом.

Insta-подорожі

Британська компанія Schofields провела опитування серед мандрівників і отримала цікавий результат: понад 40 % респондентів віком до 33 років відповіли, що Instagram-ність є для них найважливішим чинником під час вибору подорожі. Тобто можливість зробити гарні світлини й викласти їх у соціальні мережі може бути причиною мандрівки. У ролі «принад» можуть виступати не лише шедеври архітектури, екзотична природа чи пам’ятки стародавніх цивілізацій, а й виставка мистецтва чи масштабний фестиваль. Головне — ефектна картинка, яка збере багато лайків. Із іншого боку, є і протилежна тенденція, пов’язана з Instagram, коли користувачі під час вибору місця для подорожі звертають увагу не на ідеальні журнальні фото, а на «живі» знімки пересічних людей.

Міні-подорожі

Що краще — одна тривала подорож раз на рік чи декілька маленьких? Останні тенденції свідчать, що все більше людей обирають другий варіант. Причин для цього чимало: короткі відпустки, економія фінансів, можливість відвідати багато різних країн, пожити в цікавих місцях і навіть те, що довгострокові подорожі є більш стресовими. 53 % опитаних мандрівників заявили, що цьогоріч планують більше турів вихідного дня, аніж торік.

 

Leave a Reply